Review af Danske Spil

Måske Danmarks bedste udvalg af eSport
Du finder odds på de største turneringer i League of Legends, men også de mindste turneringer i Heroes of the Storm. Danske Spil dækker (næsten) alt.

Masser af freebets, kampagner mv.
Danske Spil er ofte på banen med freebets, gratis penge og lignende. Det kan du nyde godt af, når du har oprettet en konto.

BONUS HOS DANSKE SPIL

Danske Spil tilbyder en særlig bonus for deres nye spillere. Det er muligt at få fordoblet sin første indbetaling på op til 500 kr. hos Danske Spil.

Det er først muligt at udbetale din bonus, når du har gennemspillet dit indskud seks gange. Omsætningen af dit indskud er kun gældende, når du spiller på odds 1,50 eller derover. Dette skal ske inden for 60 dage, ellers vil bonussen gå tabt.

ODDS

Som man også kan se på eOddsetsegmentet, så satser Danske Spil stort på eSport. Det bliver også afspejlet i deres udvalg af odds på eSport. Du finder et af de største udvalg på eSport hos Danske Spil. Hver dag er der en række af kampe på alle de mange forskellige eSport markeder. Det kan være de største markeder som League of Legends og Counter-Strike: Global Offensive, eller det kan være mindre markeder som Call of Duty, Overwatch og Hearthstone. Alting er til at finde hos Danske Spil. Derudover så sørger Danske Spil for at have et stort udvalg af spilmuligheder på størstedelen af deres kampe. Det kan være alting fra mængden af kort, der spilles i en kamp, og helt til spiller-specials, der fokuserer på enkelte spillere i kampen. Hos Danske Spil finder du nok den bredeste vifte af spilmuligheder på eSport-kampe. Du finder især særlige spilmuligheder, hvor danske hold eller spillere deltager.

Danske Spil er iblandt en af de få bookmakere, der har valgt at tilbyde spilmuligheder, der fokuserer på særlige elementer i spillet. Eksempelvis er det muligt at oddse på, hvor mange towers, dragons eller barons der bliver dræbt i en League of Legends-kamp. Det er særlige spilmuligheder som disse, der gør det virkelig spændende at oddse på eSport.

TILBAGEBETALING

Danske Spil formår også at tilbyde nogle af de mere attraktive odds hos danske bookmakere. På de mest gængse eSport markeder som League of Legends, Dota 2, Counter-Strike: Global Offensive og StarCraft II ligger den gennemsnitlige tilbagebetalingsprocent på et sted mellem 92,5 til 94 %. Det er forholdsvis høje procenter, der bliver kørt hos Danske Spil. Til tider kan det ske, at procenten er et stykke over 95 %. Det er normalvis også på hovedmarkederne, at det forekommer. Dog kan det modsatte også ske. Faktisk er Danske Spil stadig ved at finjustere sig efter det nye LCS EU format. Det betyder, at der på nuværende tidspunkt kan være procenter helt nede på 88 og 89%. Det er atypisk for Danske Spil at have så lave procenter, men det afspejler blot, hvordan eSport er et nyt marked, der konstant udvikler sig. Det kræver en del fra bookmakernes side for at følge med.

DANSKE SPIL MOBIL & APP

Det er tydeligt at se, at Danske Spils hjemmeside for nylig har gennemgået en opgradering. Siden er hurtig, simpel og logisk inddelt. Det er ikke en hjemmeside, som du kan fare vild på. Desværre trænger Danske Spils app til lidt at et løft. Det er en app, hvor der er komprimeret alt for mange egenskaber på for lidt plads. Det er selvfølgelig ikke umuligt at bruge app’en på både sin mobil eller tablet, hvad end man har IOS eller Android. Den er dog en smule klodset, og designet virker lidt uoverskueligt. Med det sagt så har app’en dog en lang række af muligheder. Du kan tilføje kampe til dine favoritter, så du kan følge flere af dine favoritkampe samtidig. Du har direkte adgang til nyheder, skader og karantæner. Du kan tilknytte din Danske Spil app til din Facebook for at se dine venners kuponer og gæt. Det er kun nogle af de funktioner, som app’en indebærer.

KUNDESERVICE

Hos Danske Spil har de et velbemandet kundecenter. Det er dog et lille minus, at det ikke har døgnåbent. Danske Spils forskellige segmenter er fordelt på flere afdelinger, så ikke alle spillere er nødsaget til at sidde i samme kø, hvis de har spørgsmål om eksempelvis poker eller Oddset. Danske Spil har også en e-mail service. De fortæller dog selv, at der kan være en svartid på ca. to timer. Du kan også henvende dig direkte til Danske Spil via deres Facebookside. Den er bemandet fra 09-22 hver dag.

KONKLUSION

På trods af en af de lavere velkomstbonusser, en lidt forvirrende app, svingende tilbagebetalingsprocent og begrænset kontakttid, så er Danske Spil stadig en af de bedste danske bookmakere, når det kommer til eSport. Den brede vifte af spilmuligheder og kampe gør Danske Spil til en yderst attraktiv eSport-bookmaker. Desuden har Danske Spil mange års erfaring inden for branchen, hvilket man også kan mærke på bl.a. deres brugerflade og kundekontakt.

TOP 3 BETTING SIDER

Danske Spil 500 startbonus

SENESTE NYHEDER